Proč nás baví "zlaté české ručičky"?

Jak vznikla idea rozvíjet na Leron.cz nabídku zajímavých českých tvůrců? 

Před několika lety jsem si poprvé zakoupila koženou kabelku od pána, který si sám navrhoval střihy
a šil kvalitní kousky. Když mi kabelka přišla v balíčku domů, musela jsem uznat, že z ní mám mnohem větší radost, než kdybych si ji zašla koupit do některého obchodního řetězce. Těšila mě
i představa, že tu samou kabelku pravděpodobně na ulici jen tak nepotkám. Pokud by se tak stalo, spíše bych si pomyslela, že se výrobci daří a to je dobré znamení pro "zlaté české ručičky".

Později jsem se seznámila s dalšími šikovnými tvůrci kabelek, tašek i šperků. Pomalu se mi v hlavě rodil záměr začít
s takovými dodavateli spolupracovat. Samozřejmě jsem se setkávala s názory, že zákazníci hledí spíše na cenu
a možná nedokážou ocenit nápad, kvalitu a originalitu české výroby
a menších kolekcí. Na cenu se musí dívat většina z nás. Já jsem se rozhodla, že si dobře rozmyslím, dám-li určitou částku do dvou levnějších kabelek nebo si pořídím jednu zajímavou, ručně vyrobenou.

A protože kovářova kobyla by neměla chodit bosa, snažím se vybírat dodavatele hand made kousků na základě doporučení, mé zkušenosti nebo otestování zboží. Velmi důležitá je i první komunikace
s ním. Často se hned pozná, bude-li nám to společně klapat. Musím říct, že jsem zatím měla velké štěstí. Mám samé pozitivní zkušenosti, co se týče ochoty řešit případné zádrhele, přijímat zpětnou vazbu nebo mi ji poskytovat. 

Na závěr článku bych se s Vámi ráda podělila o zkušenost s těmito dvěma hand made kousky, které sama nosím.

Když nám přišla limitovaná kolekce kabelek od značky funnyHany, vyhrála to u mě kabelka přes rameno v klasické černé barvě s veselou barevnou aplikací.

Vejde se do ní peněženka, mobilní telefon, klíče a ještě několik nezbytností, které s sebou žena ráda nosí. Kabelka Violeta Black Lady je přitom lehounká a ušitá z kvalitní ohebné eko kůže. Rozhodně oceňuji nastavitelný trak a precizní zpracování. To je ostatně pro funnyHany typické. Většinu kabelek od české tvůrkyně máme pouze v jednom vyhotovení v kategorii Kousky skladem.




Druhou mou "srdcovkou" se stala drobná varianta stříbrného náhrdelníku na krk, andílka, který připomíná kolibříka. Hana Pokorná dává do svých šperků něco navíc. Vyzkoušíte a pochopíte.
Náhrdelník andílek kolibřík je pro mě milým talismanem a věřím, že mi nosí štěstí.:)




Poznámka: Zboží ručně vyrobené poznáte na Leron.cz podle značky hand made.

Mějte krásný den.
Andrea Leron.cz





Komentáře

Oblíbené příspěvky