Do gala s Galajanou

Co mě na Leronu baví? Mám ráda všechny činnosti s ním spojené, ale přeci jenom je tu okamžik, který si opravdu užívám. Přidávám nového dodavatele ručně vyrobeného zboží, kochám se fotografiemi jeho kabelek, tašek, šperků a dalších kousků a představuji si, které z nich si zákazník oblíbí, jak bude reagovat. 

Dnes mi jedna nová dodavatelka napsala, že se nemůže dočkat, až její kabelky vystavím, že je napnutá. Já jsem také. Krásná interakce. Všichni čeští tvůrci, s nimiž spolupracuji, mě stále překvapují svou vstřícností a milou komunikací. 

Ráda bych vám představila českou značku Galajana, s níž jsme čerstvě započali spolupráci. Vybrala pro nás ze své tvorby kolekci několika zajímavých kabelek různých vzorů a velikostí, které sama šije.

Požádala jsem paní Janu, aby mi odpověděla na několik otázek a stručně se představila.

  • Vzpomínáte si, kdy jste ušila svou úplně první kabelku, která to byla?
      První byla nejspíš kabelka pro mou dnes už dvacetiletou dceru. :) Takže nějaká holčičí.
  • Jaká fáze tvorby Vás baví nejvíce?
      Ráda vybírám látku a zkouším si představit, jaká kabelka by se mi z ní líbila.
  • Z jakého materiálů šijete nejraději a proč?
      Nejčastěji šiji v kombinaci bavlna a koženka. Bavlněné látky jsou krásně barevné a koženek je dnes už také         velký výběr. Jsou příjemné na omak.
  • Stalo se Vám, že jste ušila pro někoho kabelku a těžko jste se s ní loučila?
      Skoro každou kabelku si dovedu představit ve svém šatníku. Spíš mi dělá radost, když kabelku ušiji a ona se         hned prodá. :)
  • Máte nějaký sen, který byste si chtěla v pracovním životě splnit?
      Sen ani ne. Ale přeji si, aby se kabelky dál líbily a zákaznice se vracely.


Komentáře

Oblíbené příspěvky